سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه تصفیه آب خانگی

بدن انسان روزانه به داشتن آب تازه و آب پاک برای نوشیدن محتاج است، بسیاری آن را از طریق نوشیدن آب شیر لوله کشی تامین می کنند اما در صورت وجود آلودگی در آن، بدن ما بیمار می شود. استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند این اطمینان را به ما بدهد که آب نوشیدنی ما کاملا تمیز و پاکیزه و گوارا است و هیچگونه آلودگی ندارد.

 

جستجو برای آب تمیز و تصفیه شده نیاز هر انسان امروزی است و استفاده از آب های سطحی یکی از روش های بدست آوردن آن است، ولی بدون داشتن یک سیستم تصفیه آب نمی توان آبهای آلوده را تمیز کرد زیرا وجود برخی آلودگی ها ، انگل و میکروب ها باعث به خطر افتادن سلامتی ما می شود . همانطور که علم و فناوری همچنان به پیشرفت خودشان ادامه می دهند، سیستم های کارآمد تری نیز در صنعت تصفیه آب اختراع می شوند . طبق قوانین ایالات متحده آمریکا قوانین جدید به ثبت رسید ای وجود دارد تا اطمینان حاصل شود این روش های تصفیه آب بدرستی کار می کنند.

یکی از خطرناک ترین مواد محلول در آب نیترات ها می باشند که از عوامل اصلی سرطان زا مخصوصا سرطان معده به حساب می آیند، لذا بمنظور حذف نیترات در آب مصرفی از روشی به نام اسمز معکوس استفاده می گردد. در واقع سیستم اسمز معکوس از غشاهایی تشکیل گردیده است که دارای سوراخ هایی با ابعاد بسیار ریز در حد نانو می باشند که تنها مولکول های آب می توانند از آن عبور کنند و ذرات بزرگتر از مولکول های آب قابلیت رد شدن از آن را ندارند. دستگاه های تصفیه آب خانگی مجهز به تکنولوژی اسمز معکوس با حذف ناخالصی ها و سختی موجود در آب، آبی سالم، سبک و گوارا را در اختیار شما قرار می دهد.

 

جهت مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب مناسب فضای خود با کارشناسان شرکت بامین تهویه تماس بگیرید یا به وب سایت شرکت به آدرس www.bamintahvie.com مراجعه نمایید.

دستگاه تصفیه آب